Klantenservice: Tel: 0318-239010

STAPPENPLAN
Gebruik dit stappenplan voordat u in gesprek gaat met aanbieders. 

Stappenplan overstappen naar VoIP.

Een nieuw telefoniesysteem betekent een ingrijpende verandering van een van uw primaire bedrijfsprocessen. De omschakeling kan zonder goede voorbereiding veel ergernis en tijdverlies opleveren. Zorg ervoor dat u met uw hele team hierop goed voorbereid bent. Ons Stappenplan en checklist kunnen u daarbij goede diensten bewijzen.

Veel aanbieders bedenken vaak prachtige namen om hun ‘marketing bundels’ aan te prijzen. Het gebruik van deze fraaie termen werkt echter versluierend, waardoor u niet precies meer weet wat u koopt.


Bepaal vooraf wat u wilt bereiken. Verdiep u in de nieuwe mogelijkheden die VoIP u te bieden heeft, maar ook belangrijk is om u te realiseren dat een aantal zaken anders zullen gaan dan u gewend bent.

Overweegt u binnenkort over te stappen op Voice over Internet Protocol(VoIP) telefonie? Dan kan ons stappenplan en onze praktische checklist u helpen om tot de juiste keuze te komen. 


Goede voorbereiding op een VoIP overstap is belangrijk!

Wij geven u graag de informatie die nodig heeft om tot een goede beslissing te komen. Voor u is het belangrijk om tot een goede vergelijking te komen van de aanbieders. Vaak is het moeilijk om een goede keuze te maken tussen de vele aanbiedingen. Offertes zijn vaak lastig te beoordelen omdat er vaak niet precies staat wat er wordt geleverd. 
Natuurlijk heeft ieder product zijn eigen prijskaartje. U wilt uiteraard niet teveel betalen, maar u wilt ook niet een systeem dat uw bedrijfsprocessen vertraagt en ergernis voor uw patienten oplevert. Daarom raden wij u sterk af om voor een heel goedkoop systeem te kiezen. Voor een tweede keer overstappen naar een beter systeem kost u veel meer dan dat u bespaart op de aanschaf. 

Lees hierover ons artikel op onze blog site MedZ-Online​: Handleiding ICT offertes beoordelen

Voordelen Stappenplan/Checlist

    • U komt goed beslagen ten ijs want u weet waar u over spreekt.
    • U weet welke eisen u vooraf heeft gedefinieerd
    • U heeft een goed inzicht in wat u aan hardware nodig heeft
    • U kent de mogelijkheden van VoIP telefonie voor uw praktijk 
    • U weet waar over praat als u in gesprek komt met leveranciers

Meer informatie

Ja, ik ben geïnteresseerd in het stappenplan en de checklist en wil deze graag  ontvangen!

Bekijk ook eens de andere websites van Medichain :

www.medichain.nl 
Onze hoofdwebsite met webshop

www.medzonline.nl 
Met interviews en blogs over praktijkvoering

www.mediscreen.nl
Onze wachtkamer oplossingen

Medichain®
'Praktijkservice voor de eerstelijn'


K.v.K.  Centraal Gelderland nr. 09161333

BTW NR.: NL8159.48.359.B01 

IBAN: NL54RABO0120155990 | BIC: RABONL2U

Contact 

Klantenservice tel: 0318-239010
E-mail: klantenservice@medichain.nl
 Internet: www.medichain.nl


Adres:  Kauwenhoven 78, 

6741 PW Lunteren
(Bedrijven terrein "De Stroet" Aan de A30)


Copyright © 2018 door Mediphone